En tisdag fylld med politik.

Tillbaka i Småland efter blixtvisiten i huvudstaden. Dock så känner jag att jag hann med ganska mycket under de korta dygnet jag var där. Jag hann träffa morfar, mormor, min kusin och min kusinbarn. Sen så gjorde jag ju självklart mitt datorkunskapsprov. Det gick väl sådär må jag säga. Men ändå bättre än vad jag hade väntat mig. Sen var det bara att studsa in i bilen och bege sig hemåt igen. Men jag är nöjd ändå, haha. Och jag ska ju faktiskt upp dit igen om mindre än två veckor.

Idag ska min dag spenderas med att läsa på om politik och om hur Sverige styrs. Har prov på det om tre veckor och känner att jag måste prestera bra på detta provet ifall jag vill ha ett hyfsat bra betyg i samhällskunskap.
Dock må jag säga att det är ganska intressant med politik. Men det gäller ju bara att hitta tålamodet och motivationen att sitta och läsa 50 sidor om politik och ideologier.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

hahaha Hans Lindström alltså :D

2010-04-13 @ 11:13:27
URL: http://gurk.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback