D-vitamin hjälper till motivationen?

En solig onsdag och jag är på lite solnings humör. Blir nog att dra med mig skolböckerna ut och plugga. Tappat massa inspiration och motivation till mina arbeten. Alla säger åt mig att det blir bättre om jag går ut i solen. Så vi får se vem som har rätt.

Det ligger två paket adresserade till mig nere på ica också. Som jag ska hämta ut också. Två par nya criminal damage jeans och en sprillans ny bikini från bubbleroom. Äntligen ska jag få ha på mig byxor som inte är trasiga! haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Den finns på forever21 :D

Sök på google så hittar du sidan garanterat :*

2010-04-14 @ 16:46:36
URL: http://glamoroussky.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback