Trist utan läxor.

Skönt att vara tillbaka i skolan och jag känner mig helt galen när jag säger att jag saknar att jag inte har några läxor. Var en runda till centrum och köpte lite nödvändigheter såsom nya jeans (som inte är förstora), ett par stövlar (dock inte lårhöga utan knähöga) och lite annat smått som jag inte kan skriva här, haha.
Dock inte av den orsaken ni tror!

Har absolut ingenting att göra nu i eftermiddag, så sjukt trist. Jag får ta och hitta på någonting.


Grattis förresten till sötnos som tog körkort idag! :*

Kommentarer
Postat av: Rune

Min gör mina läxor då ffs! ;o

2009-09-07 @ 18:38:59
URL: http://zunes.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback