Svininfluensa? Oh yes..

Okej, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag. På väg till bussen så fick jag återse min frukost om jag säger så. Då vände jag om och sjukanmälde mig. Receptionisten sa att hon sjukanmälde mig hela veckan, eftersom hon inte trodde jag skulle bli frisk tills imorgon. Trodde väl säkert att jag har fått svininfluensan.
Det tror nämligen min mormor med. Så hon går typ 3 meter ifrån mig hela tiden.

Så idag blir det att ligga nerbäddad i sängen med massa kläder på mig + täcke och se massa bra filmer. Imorgon så sitter jag på flyget hem. Får hoppas att jag inte mår dåligt där. Får skippa att äta tills jag kommer hem.

Ja, så nu har ni en sjuklings update. Nu ska jag återgå till att sörpla te.

Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Krya på dig! :)

2009-09-02 @ 12:31:15
URL: http://stilrobin.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback