Philippas klockrena citat.

Jag ska säga er att över 2 timmars håltimme är inte kul. Fett trist. Fast vi lyckades fördriva tiden iallafall.
Funderar allvarligt på att göra en ny kategori här i bloggen som ska heta "Dagens Philippa citat". Hon kommer med minst ett klockrent citat varje dag. Som i måndags under näringslivsdagen vi skulle välja ett yrke vi ska skriva om och var intresserade av. Då kommer hon med den här kommentaren på väg till matsalen:
"Tänk om jag inte vill bli något av det där. Tänk om jag vill bli isprinsessa!"

Ja, ni ser ju vilka sorts citat hon säger. Man kan inte låta bli att skratta. Imorgon är en chill dag. Endast två lektioner. Idrott på morgonen och typ grafisk design på eftermiddagen. Lite kul att ha idrott när jag har så ont i knät. Ah, vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback