Jag har blivit storstadsfjolla.

Har varit och fikat med Boston nu. Eftersom hon har tjatat som en jävla galning att jag måste testa Chailatte, så var jag ju tvungen att göra det nu. Och jag är fast. Det är ett helvete att hon ska lära mig en massa hyss. Som att dricka fjoll-latte och shiet. Det går bara utför.

Nu har jag precis badat och tvättat håret, har ju skolfoto imorgon. Hoppas att jag blir bra!
Ska nu avnjuta en kopp te tillsammans med min mormor samtidigt som jag tränar på att rita perspektiv. IT SUCKS! Sen blir det ju såklart idol, så vi hörs vid nio tiden!


Kommentarer
Postat av: KOLLA IN DETTA

BLONDAAA MED 3 A :D

2009-09-22 @ 19:47:10
URL: http://blondaaa.blogg.se/
Postat av: disente

Sv. Haha, men jaha :) Då blir det nog en sån!

2009-09-22 @ 23:02:35
URL: http://disente.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback