Jag älskar hösten. Jag kan inte sä

64a5c39573e9161d4233b7386e14723b.png

Jag älskar hösten. Jag kan inte säga annat. Det är så underbart vackert ute och man får ha så snygga och gosiga kläder. Vädret gör så det passar perfekt att planera in massa mysiga filmkvällar på sin lediga tid. Lovely. Behöver man mer orsaker att älska hösten? Nu ska jag iaf först ta bussen och hämta mina tågbiljetter sen så ska jag ta bussen och hämta min parfym som jag har bestämt. Helt sjukt att jag klarat mig utan parfym i en månad typ. Vädret är underbart idag också och jag har inget att klaga på. Livet leker.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback