IdolkännarN #1

Det är galet hur många jag har känt igen på idol auditionerna nu dom här två dagarna. Jag har suttit och skrikit och hoppat i fotöljen här hemma. Mormor tror att det är något fel på mig, haha.


Nu borde lilla fluffie-lina sova. Att vara vaken länge och sen stiga upp klockan sex för att sedan motionera, det är inget att rekomendera. Så det blir sänggång snart. Tycker jag är duktig som går och lägger mig i tid, haha.

Så godnatt på er sötnosar. Imorgon ska jag försöka slänga in mer bilder här i bloggen, börjar bli dålig på det igen, haha.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback