Feels like the good old times.

Från sen eftermiddag till nu så har jag haft besök här i mitt flickrum. Druckit te, ätit middag, pratat och tittat på youtube. Just de, kanske ska berätta vem det var också. Det var ingen mindre än Tiny. Länge sen ni hörde något om henne på bloggen. Kan bero på att jag inte har träffat henne på ungefär 3 månader.

Men det var trevligt, har saknat henne faktiskt. Lite tragiskt att typ nästa gång jag kan träffa henne är om 5 veckor, hah.
Men man får vara glad för det lilla.

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Låter trevligt med en te träff :D Låter jätte mysigt!



kram! :)

Postat av: Stefan Bengtsson

Låter trevligt med en te träff :D Låter jätte mysigt!



kram! :)


Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback