Feeling sick.

Usch mår inte alls bra, känner mig faktiskt riktigt krasslig. Halsen gör jätteont, likaså gör kroppen och huvudet.
Är trött och behöver sova, men kan inte somna. Detta kommer gå illa, inte bra alls.
Men just nu verkar inget gå åt mitt håll iallafall. Jag ser min spegelbild och ser in i mina ögon. Senast de var såhär döda var under min depression. Är den på väg tillbaka? Eller den kanske aldrig riktigt släppte?
Kanske behöver medicin iallafall? Får disskutera det där med min mor.
Men jag funderar på att hoppa av skolan.

Och nej, det är inget skämt.

Kommentarer
Postat av: boston

O M G OMG OMG OMG OMG !!

VAD SÄGER DU MÄNNISKA?!?!!?

VIIIII SKA VERKLIGEN PRATA PÅ FREDAG ASSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-16 @ 11:41:30

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback