Efter denna middagen kan jag inte ha mina nya kläder.

Pausar lite från släktmiddagen. Efter plankstek och efterrätt har man jävligt mycket paltkoma ska jag säga er. Nu sitter jag och smsbombar hela min telefonbok ungefär.

Har fått massa kläder av syrran hon inte vill ha. Typ alla mina favoritplagg jag brukar låna av henne var där. Jag som tänkte köpa nya saker nu till hösten har sparat in minst 1000 spänn. Woho, lycka! Men ska iallafall köpa ett par snygga höststövlar. Dock inte ett par lårhöga. Jag vill ha ett par som går ungefär till knät och som har lite klack. Ska titta lite när jag åker upp igen.

Nae, återgå till att vara social med gamla fulla smålänningar nu. Heippa!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback