6 timmar på akuten.

Kul.Kom precis hem från akuten. Blev ingen Tiny idag, bara massa jävla äckliga prover.
Dom har skickat mig över hela sjukhuset och jag har gjort diverse tester. Satt och väntade 2 timmar på en läkare och 1 timme på en annan. Fy fan alltså.  Vissa tester dom gjorde som verkligen INTE VAR OKEJ!

Är helt slut nu. Har ätit lite, var vrålhungrig. Hade inte ätit något sen frukost klockan 8 imorse.  Så nu är det lite "tyck-synd-om-mig-jag-är-liten-och-ynklig-tid". Men den enda jag kan gnälla för är hunden och hon bara tittar på mig som om jag vore en idiot.

Kommentarer
Postat av: en liten bloggerska

åå stackare :( jag fattar inte varför de måste dra ut på tiden så otroligt när man är på akuten.. när man väl kommer in så tare typ 10 minuter innan läkaren springer vidare. :( men hoppas du mår bättre



och inte så lite het bild högst upp i bloggen ;)

2009-09-06 @ 19:26:47
URL: http://lovelyju.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback