Yo Brother!

Godmorgon på er.
Inte kul när man vaknar såpass tidigt att det fortfarande är mörkt ute. Känns som man stiger upp mitt i natten, och då blir det svårt att liksom komma igång med kroppen. Men det är sånt man får ta på hösten och vintern.

Idag blir det först skola fram till klockan 14.50. Efter det blir det såklart bussen hem. För min bror och hans sambo kommer nämligen på middag ikväll. Lite halvläskigt med tanke på att jag inte träffat honom på typ ett år och att det slutar alltid med att jag för någon anledning gråter någon gång under vistelsen. Haha, jag blir jättekänslig.
Men det ska bli kul iallafall.



Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback