We ♥ you MJ, Rest in Peace.

Oj, oj, oj säger jag bara. Såg ju "This is it" tillsammans med Boston igår. Jag var gråtfärdig så bra som den var!
Har alltid tyckt att folk som typ gråter när de ser deras idol är så lame. Men nu vet jag hur de känner, haha.
Nu är jag även ännu mer övertygad om att han inte dog, någon tog livet av honom.
Jag slogs av vilken ödmjuk och rolig människa han verkade vara.

Hela visningen var underbar.
Det kändes som en konsert, för efter låtarna så applådera och visslade hela publiken. Tänk er det, typ 700 pers som applåderde och visslade, det var mäktigt. Ska lätt köpa dvdn sen när den kommer ut. För de kommer ju garanterat göra en dvd.

Showen hade blivit en av de bästa någonsin. Och jag står fast vid mitt ord när jag säger att MJ är den största artisten som någonsin satt sin fot på denna jord.

Har satt ihop en Sportify spellista med mina faoriter. Diana skrattade åt mig när jag gick och sjöng MJ låtar hela kvällen och blev helt exalterad när de spelade dem på Tacobar. Haha.



Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback