Snabb uppdatering.

Oj, dålig uppdatering känner jag. Det ber jag om ursäkt för. Kanske ska berätta lite snabbt vad jag har gjort idag:

- Lunchat med Boston i Mörby Centrum. Dock en väldigt dålig resturang som gav Boston kyckling fast hon är vegiterian. Helt sjukt dåligt!

- Chillat i Bostons lilla söta lägenhet. Konstaterat att vi hatar wannabees och att snygga killar kan vara riktiga svin ibland.

- Gått i regn och förbannat mig över par på bussen. Har varit härligt bitter över alla äckligt kärleksfulla par på bussen.

Och nu så sitter jag och tittar på körslaget med mormor. Kommer nog inte hända så mycket mer ikväll. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: juliia

av: absolut :)

hur e de annars då, allt bra ?

2009-10-03 @ 20:43:45
URL: http://kingsofsweden.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Lyllos :D

2009-10-03 @ 21:06:00
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback