Let me tell you the truth.



Jag försöker förstå vad som egentligen hände. Vi kanske bara var en dröm?
Bland de finaste minnerna jag har är med honom. Kvällen vid vattnet, stunderna då jag drunknade i hans ögon.
Var allting bara på låtsas? Var allting bara ett tidsfördriv?

Jag önskar jag kunde nå dig. Så jag kunde få berätta allting jag aldrig sagt. Få berätta det du egentligen redan vet. Som jag hoppas att du också känner, eller jag tror att du gör det faktiskt.
Har en förhoppning om att du fortfarande läser här, att du inte raderat allt som involverar mig.
För att vara ärlig sötnos;


Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: dh

Det är klart att jag fortfarande läser gumman:P

2009-10-23 @ 10:43:48

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback