jag dricker min egen vikt i vatten... typ.

Har varit en skön söndag idag. Bara varit allmänt seg, det är underbart att vara det ibland. Fast sen finns det ju charmtroll som förgyller dagarna för en också.
Imorgon blir det skola för hela slanten. Börjar med idrott i solnahallen. Ska se om mitt knä pallar vara med på de som de andra gör eller om jag får sitta och cykla för mig själv, hah.

Men ikväll blir det parlamentet, sötnosen Soran är ju med och sen kanske en film. Ska fortsätta att dricka litervis med vatten, förstår verkligen inte varför jag är så törstig. Men sänggång hyfsat tidigt iallafall.

Vi hörs mer imorgon darlings. Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Han sa att jag kunde köpa en högre hastighet men det skulle kosta dubbelt så mycket men jag betalar inte över 400 kr för 20 dagars internet -.-

2009-10-11 @ 20:38:39
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Han sa att jag kunde köpa en högre hastighet men det skulle kosta dubbelt så mycket men jag betalar inte över 400 kr för 20 dagars internet -.-

2009-10-11 @ 20:38:43
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback