It's hard work!

Godmorgon!
Måndag igen då. Känner mig lite tom idag, dock är det beroende på vad som hände igår. Men jag får försöka koppla bort det så mycket som möjligt och få mitt skolarbete gjort.
Snart så ska jag ta bussen till skolan och ha först två lektioner, estetisk verksamhet (bild) & form. Sen efter det så ska jag gå på mitt studieforum och göra ett svenska prov jag inte har gjort.
Sen så väntar bussen hem och jag ska sätta mig och göra mitt samhällsarbete. Nu har jag verkligen fått press på mig med det arbetet. Fick bara G på min gruppredovisning & läxförhör, så måste kämpa med arbetet för att få mer än G på detta arbetet.

Så ja, inget får distrahera mig idag. Jag ska köpa med mig bananchips på vägen hem som jag ska tugga på under mitt slit med arbetet & stänga av mobilerna och allt. Jag SKA få minst VG på arbetet. Punkt.

 


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback