Inatt så glittrade stjärnorna åt mig. Gav mig lite hopp till.

 

Vaknade en timme tidigare än vad jag ställt mitt alarm på. Tog min nyinköpta diktsamling och låg kvar i sängen och läste lite.  Poesi krossar en för att sedan stärka en. Hade inte mått såhär bra om jag inte hade haft den.
Och om jag inte hade haft mormor såklart.

Idag blir det att se trevlig ut och stå med en bössa och skramla in pengar. Jag lär bli den absolut yngsta där. Men va fan gör det egentligen. Man gör ju det för en god sak. Så har ni vägarna förbi solna och ser mig med min lilla bössa så kan ni väl skänka en slant eller två, haha.
Ni vet, för den goda sakens skull.

Nu blir det att sminka sig, borsta håret, klä på sig & äta frulle.
För det passar sig inte att gå i enbart trosor och halsduk med knullrufs på huvudet.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback