I'll sing a song for you.

Precis hemkommen från min sånglektion. Fy fan, det är nog en av de bästa besluten jag har gjort i mitt liv. Att börja ta lektioner alltså. Jag får göra något jag älskar och jag får sån jävla feelgood känsla av det. FABULOUS!
Ska tydligen vara med i ett luciatåg nere i solna centrum också,  haha. Men det blir bara kul. Ni som kan får komma och lyssna ;] Men det är länge kvar än, haha.

Jag lyckades dock spräcka mina byxor. Skulle stiga upp på något lite för högt och så hör jag bara RIIIIIIIISCH.
Så jag har en 10 cm lång reva på låret, haha. Snyggt värre faktiskt.

Nu ska jag försöka använda min energi att plugga lite. Men först, VATTEN!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback