I made it!

Shiet, jag kan inte tro det!
Vi fick reda på våra matteprov idag, eller ja resultaten av dem. Min min mattelärare visade först en graf över allas resultat, dock anonymt såklart. Då visar det att alla i klassen utom två har G och IG. Ingen hade VG. Och jag blir skitnervig eftersom jag har svårt för matte. Men guess what? Jag var en av dem två som hade MVG!
Fy fan vad stolt jag är över mig själv alltså! Jag börjar fan inse att min klass är inte så angagerade i teoretiska ämnena, utan mer i våra estet ämnen.
Fast bara bra för mig, då kan ju jag glänsa lite, haha. Så nu sitter jag på sista lektionen som jag sa tidigare.
Korsar en citron med en kyckling. I photoshop såklart, haha.
Nu ska jag återgå till det innan min lärare lackar ur på mig. Hörs ikväll.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: tack så mycket darling ;*

2009-10-06 @ 16:03:00
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback