I can stay awake, just to hear you breathing.

Godmorgon på er.

Jag är faktiskt hyfsat pigg idag trots telefonsamtal med en nervig människa vid två-halvtre inatt. Idag är en av de bästa dagarna i skolan, egentligen ska jag inte klaga på någon av mina dagar, för alla är chill men iallafall.
Slutar vid tio över två så har väldigt mycket fritid idag, haha. Tänkte gå och hämta ut ett paket, fast posten har ju slarvat bort min avi så jag ska se om det går att lösa iallafall.

Har digitalt skapande sista timmen idag så då lär ni höra mer av mig, hah. Ha en bra dag :]


Älskar halsduken <3


Kommentarer
Postat av: Daniel

Diggar halsduken.. ska vara mycket färg!!

2009-10-06 @ 08:36:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: elena

snygg halsduk och blogg, haha ;)

HUr får du din blogg så snygg ?

Läs gärna min blogg om du har lust ;)

2009-10-06 @ 19:01:44
URL: http://eleenahs.blogg.se/
Postat av: nana

jag kommer ihåg den :)

2009-10-10 @ 13:29:29

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback