How come i'm so hard to find if i'm always on your mind?

Godmorgon på er!
Jag har sovit som en liten gris inatt. Dock var jag vaken typ en halvtimme och tänkte. Eller tänkte och tänke, låg mest och saknade det som har varit.
Idag så är det som sagt näringslivsdag. Vi ska gå igenom lite anställningsformer och så ska vi förbereda en intervju. Vilket innebär att man måste ringa och ta kontakt med personen man ska intervjua. Jobbigt värre för en person som mig med telefonskräck.
Rätt roligt att det är ytterst få människor jag kan prata i telefon med. Kan inte prata med vissa i min släkt, helt galet.
Dagen kommer avslutas med ett besök på medelhavsmuseet. Får se om man får höra något intressant.

Kanske hör av mig under dagen om jag hinner, annars får ni lägesrapport ikväll!


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag älskar älgar ! Så jävla söta :D

2009-10-07 @ 10:12:03
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback