Hot & Not.

 Nördbrillor - Som ni vet har jag ju inskaffat mig ett eget par. Jag fullkomligt älskar dem och praktiskt taget bor i dem. Man ser så härligt nördig ut i dem.

Torkad frukt & Nötter - Satan i gatan vad gott det är! Min favorit är helt klart torkad annanas, bananchips och cashewnötter. Det är mumma!

Studentrabatter - Det är inte så nedrans mycket rabatt man får, men många bäckar små ni vet. Mitt CSN-kort är ju totally fab! Länge leve att plugga, haha.



Rökare & Cigaretter - Det luktar illa, det är hälsofarligt, det är dyrt. Finns det något bra med det?

Saknad - Saknar sis jätte mycket. Har inte träffat henne sen sommaren. Hoppas på att försöka träffa henne på höstlovet iallafall.

Besserwissrar - Människor som tror att de vet precis allting och vägrar ge sig. Stort irratationsmoment!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback