Hot & Not Idol.



Rabih Älskling -  Kan man annat än älska detta charmtroll? Jag hoppas verkligen på att han kommer gå långt i idol så man har något att kika på, haha.

Tove - Fullkomligt helt jävla ofattbart bra! Hon är grym, hon är egen och förtjänar definitift en plats i Idol.

Ola-lala Svensson - Okej, han var med typ 30 sekunder. MEN SÅG NI HUR SNYGG HAN VAR!? Älskar hans nya frilla.

 



Camilla -  Jättesöt tjej verkligen. Men hon mördar underbara låtar! Gör om dem till jävla schlager musik. SLUTA MASSAKERA BRA MUSIK!

Erik - Jag kan hålla med om att han är snygg, men vettefan om jag kan hålla med om att han är bra. Tycker mest han skriker allt vad han pallar. Överskattad är vad han är!

Dålig fantasi angående låtval - Det finns tusentals olika låtar. Ändå envisas vissa deltagare med att ta låtar som redan varit med tidigare denna säsong. Illa säger jag bara, har de inte bättre fantasi än så?


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Jag vet inte, jag gör gärna iaf :P

2009-10-02 @ 22:49:02
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj, det är väldigt många som gillar Erik =) Hoppas du har en trevlig dag? =)

2009-10-03 @ 12:20:52
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/
Postat av: Anonym

ut me camilla!

2009-10-03 @ 16:54:59
URL: http://kingsofsweden.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback