Höga krav kanske inte alltid är så hälsosamt

Usch, jag önskar man hade haft läxor från början. För nu kommer det typ allt på en gång, inte okej!
Så nu kommer jag bli en liten plugghäst. Känner att mina mål på MVG inte är särskilt realistiska i alla ämnen.
Ska kämpa på nu med de uppgifter jag har. Det är inte så svårt, men kommer bli fett besviken på mig själv om jag får lägre än MVG.

MÅSTE SÄNKA KRAVEN PÅ MIG SJÄLV!

SAmhäll som jag har nu är sista lektionen. Sen blir det bussen hem och senare ikväll blir det sånglektion. Ska försöka hinna plugga så mycket som möjligt i eftermiddag med. Resten tar jag igen på fredag på min studiedag.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback