Fiiiiiiinished!

Oj, världens sämsta uppdatering på mig. Men har sovit typ halva dagen, sen satte jag mig och gav mig faen på att jag skulle läsa ut boken. Vilket jag också gjorde. Alltså Snabba Cash och Aldrig Fucka Upp är två av de bästa böcker jag har läst. Har ni inte gjort det, gör det!
Nästa bok jag ska ta i tu med är Dan Browns bok Änglar och Demoner. Men när det är, det är en annan fråga, haha.

Funderar om jag sak börja skriva på arbetet om boken nu direkt eller om jag ska vila skallen lite. Ska packa väskan sen också så den är klar. Åker ju hem imorgon igen. Ska först bara till läkaren på förmiddagen för att kolla upp mitt knä. Om de ska operera det eller inte.

Men ja, det är ju inte förrens imorgon.





Kommentarer
Postat av: THERÉSE

jag gillar verkligen din header. uttryckfull ^^

2009-10-29 @ 18:20:17
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback