Everyday, when the sun goes down, i hang down my head, and i mournfully cry.

Godmorgon.
Idag känner jag mig allmänt likgiltig. Hade gärna stannat hemma idag och tagit itu med mig själv, men går till skolan med att det snart är lov i bakhuvudet. Har tre lektioner idag; Bild/form grundkurs, svenska & samhäll.
Så det ska nog gå fint, hoppas jag. Bara klistra på en glad och trevlig utsida så kommer ingen märka någon skillnad.

Har sånglektion ikväll också, och jag har inte ens övat på låten denna veckan. Känns.. fail.  Får säga att jag har haft mycket i skolan. Hon förstår säkert.

Nu ska jag plugga vidare på min text om Apollon. Vi hörs i eftermiddag.






Kommentarer
Postat av: Niklas C

Nu har jag valt ut de sex finalisterna i veckans blogg. Titta gärna in och rösta på din favorit.



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/10/de-sex-nominerade-i-veckans-blogg-ar.html



Om du inte blev utvald så är du välkommen att anmäla dig igen på måndag till nästa "Veckans blogg"...



Ha det bäst!



Kram

2009-10-21 @ 15:20:08
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback