Estetare kan inte vara fjollor.

Godmorgon!
Just nu sitter jag och äter frukost. Drickyourgurt och jucie, mumma!  Ska nämligen följa med mor min in till stan för att hon ska gör iordning sina naglar. Hade med gjort det om jag inte hade varit estet. Att ha långa och snygga naglar när man håller på med lera och färg är kanske inte att rekomendera, haha.

Men jag hade faktiskt tänkt att kika i hobbyaffären mittemot nagelsalongen. Men vi får se :]

Ska försöka vara duktig idag och slänga upp en dagens outfit, har blivit dålig på det. Men ja, jag försöker ;]

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback