Bojkotta skidor!

Jag förbannar mitt jävla knä. Jag förbannar skidor.

Kom precis tillbaka efter idrotten.Har håltimme så då hinner man hem imellan. Dock har jag så sjukt ont i mitt knä idag så jag kunde inte vara med ens. När jag ska till läkarn om 2 veckor ska jag fan kräva en operation.
Kan fan inte fortsätta såhär. Sen när knät är bra igen, då jävlar.
Boston, då ska vi fan börja på den striptease saken!

Men fortsättningen på dagen ser ut såhär att vid 11.55 börjar min nästa lektion. Sen går jag i skolan till typ 14.20.
Efter det så funderar jag på vad jag ska göra. Tror jag tar med mig kameran till skolan så sticker jag in till stan efter och fotar lite. Länge sen jag gjorde det nu.
Så ja, det är lite öppen för förslag idag, haha.


Kommentarer
Postat av: robin fröström

Sv: haha ja jag menar det.. Mupper på nätet :D

2009-10-12 @ 10:35:19
URL: http://stilrobin.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback