Bitterfitta deluxe?

God morgon på er, ni som är vakna som mig klockan 7 på en lördagsmorgon.
Märker ni bitterheten på den meningen? Haha, nej så bitter är jag faktiskt inte. Konstaterade precis att jag spenderat den Ytlig? Maybe.

Idag beger jag & mormor mig ner till Nässjö. Min ena syster bor där och vi ska fira min systerson som fyllde 8 förra veckan. Helt galet vad stor han börjar bli, OCH LÅNG! Sjukt, känns som igår jag nattade den där lilla skiten med nappen i mun.

Så jag kommer inte ha datorn med mig, uppdatering kommer ske imorgon eftermiddag. Eller ja, jag slänger ju in mobilbloggar då & då så ni vet vad jag gör för bus där nere. Vill ju inte isolera mig helt.

Nu ska jag springa och äta frukost och fortsätta klä på mig.
Heippa!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback