Aldrig fucka upp.

Gadh, har läst 80 sidor i boken nu, har 100 kvar. Har tänkt att jag ska läsa ut den ikväll så jag kan börja skriva arbetet om den imorgon. Ska göra klart illustrationerna imorgon också har jag tänkt, så jag slipper tänka på dem i helgen.

Trött som ett as är jag, och irriterad över att jag bara fick G på min samhällsuppgift. Jag tyckte den var värd iallafall VG. Men hon kan sitt yrke, antar jag. Så får kämpa lite hårdare med samhället nu. Är bland annat det ämnet jag ligger sämst till i.

Nu ska jag plocka med mig min bok, och sätta mig och läsa nere i vardagsrummet tillsammans med föräldrarna. Onödigt att ligga ensam uppe på rummet när man väl har sällskap.

Heippa!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback