Tomten, kan jag få ett charmtroll i julklapp?

Godmorgon!
Helt underbart, jag åt två pepparkakor till frukost. Satan vad man har saknat den smaken alltså. Det är ju bara en och en halv månad kvar till jul!
Har beställt från eleven.se nu på morgonen också. Ska ha min "Kalle" parfym igen, det vill säga Karl Lagerfeld.

Idag så blir det skola till halv fyra, sen ska mamma och jag till ikea och köpa en sak till min garderob så jag får plats med alla kläder. Sen ikväll så har jag ju sånglektion, där jag får ännu mer jul-feeling när jag sjunger en julsång, haha.  Dock så konstaterade jag igår att jag kommer vara jävligt ensam i jul. Ingen av mina syskon hemma, syrran kanske inte ska vara hemma. Bara föräldrarna & farföräldrarna. Hur kul är det på en skala?

Så jag frågade mamma om hon kunde skaffa någon jag kunde fira jul med och ställa honom under granen med en röd sidenrosett knuten runt halsen. Hon bara skrattade åt mig. Illa det här, får fråga tomten istället ^^


Kommentarer
Postat av: Christian

2009-11-04 @ 13:41:43
URL: http://myhomelife.blogg.se/
Postat av: Christian

Mycket trevlig blogg ,)

2009-11-04 @ 13:42:16
URL: http://myhomelife.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback