Stygg, stygg flicka.

Gooodmorgon på er.
Har fått en liten sovmorgon idag eftersom vi inte börjar förrens vid 09.30. Dock så kommer jag vara på skolan vid 09.00 redan för att det går ingen senare buss, lite trist faktiskt. Får väl ta och skriva lite i min poetbok, haha.
Nae men slutar skolan vid 14.00, så då blir det att ta bussen hem och möta upp mamma.

Sen vid fyra snåret så blir det utvecklingssamtal. Är lite smånervös faktiskt. Visst, alla utvecklingssamtal jag har haft under min skoltid har dem bara sagt bra saker. Men detta är gymnasiet liksom. Tänk om jag varit en stygg flicka? Haha, inte så troligt. Men jag kanske varit en ovanligt korkad flicka? Mycket mer troligt, haha.

Men jag kommer sitta i en datorsal hela förmiddagen så det kommer säkert upp ett inlägg om hur det går för mig.
Ha en bra dag sötnosar!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback