Skumbad och levande ljus.


Precis uppkommen ur ett bad. Hur mysigt som helst faktiskt. Känner mig något piggare nu, än vad jag gjorde tidigare. Så ska ta tag i och plugga igenom lite matte inför provet imorgon i sisådär 20 minuter, eller ja 15 kanske.
För sen vid klockan 21.00 så är det ju Glee ! Lycka, som jag har längtat. haha, känner mig så nördig när jag säger det. Jag ska sitta och vara förälskad i karaktären som jag föll för förra veckan, haha. Känner mig som en såndär tragisk ensam tjej i amerikanska filmer som sitter hemma framför tvn och blir kär i filmstjärnor.
Icke, jag vet vad som är fiktion och verklighet. Eller vet jag det?


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback