Pluggfika, hiss eller diss?

Godmorgon på er!
Trött som ett helt kompani är jag. Måste nog börja äta vitaminer som min mamma tjatar på mig om. Idag blir det en chill tisdag. Ska först till skolan nu, och slutar 14.10.
Sen blir det att ta bussen ner till stan och leta träningsskor. Måste verkligen ha ett par nya, mina är för små och mördar mina tår.
Vid fyratiden ska jag sen möta upp Boston vid Medis så ska vi promenera bort till Café string där vi ska plugga lite tillsammans. Vi får väl se hur mycket som blir pluggat, haha.
Men ja, så ni kanske hör av mig från digitala skapandet idag, annars får ni vänta snällt tills ikväll när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback