Oförskämda beserwissrar och gammalt snack

Sådär, nu har jag ätit upp min yoggi och läst klart mitt kapitel. Tror faen jag har läst 5 kapitel bara idag, haha. Har verkligen fastnat för boken och jag tror att jag ska läsa de andra tre böckerna på engelska också.

Som jag nämnde innan så har jag varit på säljutbildning idag. Det är nämligen så att om du är elevambassadör och ska representera skolan så måste du kunna sälja in dig själv och inte minst skolan. Dock så tyckte jag inte att de sa något lärorikt, inget man inte redan visste. Ni vet så som, kroppsspråk, leende och bemötande.
Så det blir jag lite besviken på faktiskt. Sen irriterade jag mig sönder på beserwissrar som hae varit med innan och avbröt kursledarna. Så oförskämt alltså!

Aja, nu ska jag ta det lugnt genom att surfa runt lite och kika på Jerry Springer.


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback