Lyckodag!

Åh, nu blir man lite lagom lycklig. Var med på idrotten idag, eftersom min läkare sa att man inte kunde göra något och att jag bara skulle träna som vanligt. Så jag var med, och vi spelade basket. Lovely, ÄLSKAR basket.
Jag sprang som en dåre, och vet ni va? JAG FICK INTE ONT I KNÄT! :D
Detta är helt fucking underbart. Så nu väntar ett nytt gymkort på mig på gymmet runt hörnet, LOVELY!

Ska senare till skolan. Har nämligen inte lektion förrens tjugo över tolv. Då har jag digitalt skapande och ska göra klart en uppgift som ska lämnas in idag. Sen på svenskan, så ska jag redovisa min bok och sen får jag gå!
Eftersom mamma har ett ärende hon måste göra, och jag måste följa med.

Ja, jag tycker om denna dagen :]


Bjussar på gammal, översminkad, blond och fjortis bild.
But hey, i'm happy there? :D


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback