Livet är till för de levande min älskling

Jahapp, här är man duktig och går upp tidigt på morgonen för att ha idrott. Men så är den inställd!  Jag som verkligen såg fram emot att spela lite volleyboll! Aja, jag får ta igen det på torsdag.
Kanske lika bra också, med tanke på att jag vaknade med nackspärr. Eller nackspärr ska jag inte säga att det är, men jag har sträckt nacken och det gör så djävulskt ont på den ena sidan.

Så nu har jag ingen lektion förrens vid 12 idag. Det är chill. Men jag ska ta tag i min idrottsuppgift nu iallafall, min teoretiska. Utvärdera sin egen hälsa och sen utforma ett elva veckors program för att förbättra den. Längtar inte!

Men ni är ju uppdaterade med det senaste, nu ska jag läsa klart kulturdelen i SvD!
Heippa!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback