Known as little miss sunshine

Tillbaka från utvecklingssamtalet. Som faktiskt gick oväntat bra. Jag ligger bra till i alla ämnen, förutom idrott/hälsa och samhäll. Vilket var väntat. Mitt knä har ju fuckat ur så där har ju idrotten blivit lidande, men det ska bli andra bullar med det nu.
Men annars var det mycket komplimanger om att jag var en glad och trevlig och framförallt duktig tjej. Det är ju alltid kul att höra att man uppfattas så.

Så ikväll ska jag äta tillsammans med mamma och mormor, sen väntar mina illustationer på mig. Vilket jag inte är så pepp på. Men jag får ta mig i kragen. Man får inte bra betyg av att säga att man inte orkar någonting, haha.


Kommentarer
Postat av: Karrow

*Svar:*

Hehe :)

2009-11-03 @ 19:22:09
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback