Kaino lär sig om satser.

Min mormor har gett mig ett nytt smeknamn;
Kaino.
Det är tydligen ett finskt ord för en blygsam flicka, och det kallar hon mig, haha. Lite sött faktiskt.
Jag tycker det låter som ett namn på en tecknad kanin ^^

Är hemma från skolan nu iallafall. Hade digitalt skapande idag.Fy fan vad jag älskar den lektionen alltså. Undrar vad man har för yrke när man håller på med photoshop och illutrator. Någon som vet?
Sjukt kul är det iallfall, och om jag får säga det själv så är jag duktig i det.

Ikväll så blir det massa massa plugga för mig. Eller massa kanske jag inte ska säga. Ska läsa ett tiotal sidor i min samhällsbok och läsa igenom lite regler för huvudsats och bisats. Ohja, vi pluggar satser i skolan vi.
(Otroligt dålig humor jag vet.)

Men ja, det är vad jag ska syssla med iallafall. Ska läsa och svara på lite mail nu, sen sätter jag igång!

 


Jag vet att ni beundrar mina paint-skillz ;]


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback