Inte död, bara brutalt söndersexad.

Hemkommen. Hel och levande.
Ni vet, AIK har ju tagit SM-guld så jag trodde jag skulle typ bli mördad eller något på vägen hem. Då tröstar min käre musiker med att jag inte kommer bli mördad. "Dem är bara ute efter sex" får jag sen höra. En liten idiot är det, men jag tycker om honom iallafall. Haha.

Nej men dagen har varit bra faktiskt. Alltid lika skönt att umgås med någon likasinnad (se konstig estet).
Som vanligt har vi talat, diskuterat och konverserat. Vi han snackat bort hela dagen helt enkelt, haha.

Ikväll ska jag försöka göra lite mer på mina illustrationer, och imorgon så ska jag vara så duktig att jag stannar efter skolan på en extra lektion för att få hjälp med mitt svenska arbete. Så ja, lite koll har jag iallafall.


Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback