I'm not a bitch. I'm THE BITCH, and I'm Miss Bitch to you.

Nu är jag less på allt, så jag tänker inte ens säga godmorgon.
Jag vill klargöra en sak;
Detta är M I N blogg och jag skriver vad J A G vill, mmkey?

Har ätit frukost tillsammans med familjen och blev satt på att ta hand om disken och plocka undan alla 285214852 miljoner saker igen. Dock med hjälp av min syster, så det är chill.
Idag så blir det att ta det lugnt på dagen, sen ikväll så ska vi gå på julmarknad som är här hemma. Übermysigt att gå när det är mörkt, för det är fullt med lysen. (Där skulle du varit med sötnos.)

Funderar på att skriva lite. Känns som om jag skulle kunna skriva riktigt bra saker nu. Ja, vi får se.
Heippa!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback