I'll bring you a star for christmas!


Goddagens på er!
Gick upp för en timme sen faktiskt. Rätt skönt att ligga och dra sig i sängen några timmar. Har käkat frulle och gjort i ordning mig. Funderar på att dra ut och hitta på något idag. Märks att jag inte är riktig storstadsmänniska än när jag är sugen på att åka tunnelbana, haha.
Blir nog inget speciellt idag. Ska försöka få tummen ur röven och läsa lite i engelska boken. Den ska vara utläst och jag ska ha skrivit en recenssion om den innan jullovet. Ett lov som jag har jag märkt bara kommer snabbare och snabbare.

Vad gör ni denna lördag? Står och köar för att få köpa Jimmy Choo stuff?


Kommentarer
Postat av: sis

Du e så jävla söt ungej*vel! saknar dig<3

2009-11-15 @ 20:38:25

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback