If i could dare to dream, i'd dream about you.


Började dagen dödstrött, och jag vet exakt vem jag ska skylla det på, haha.  Fortsatte iallafall med en timmes yoga, och det var sååååå skönt. Vad som inte var så lyckad var att jag har strumpbycor och ett långt linne så när man står på alla fyra och putar med rumpan så åker linnet upp och man flashar asset.
Men dagen har faktiskt varit oväntat bra. Jag har varit på ovanligt bra humör och är det fortfarande. Konstigt alltså.

Hade tänkt att jag skulle ta en powernap nu och sen ska jag plugga gärnet. Allt för att fördriva tiden till dagens känslostrom, heh.

 


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback