Daddys day!

Idag kan väl ingen ha missat att det är farsdag.Vi har iallfall börjat fira pappa genom att ge han våra presenter.
Av mig fick han Amanda Jensens nya skiva, som han hade önskat sig. Syrran och hennes tjej gav han whiskeyglas som inte står rakt, skålar och en sån där plinga som dem brukar ha vid hotellreceptionen.
Så han kan plinga när han vill något. Han blev typ överlycklig över det.

Sen om två timmar så kommer farmor & farfar och ska äta middag här. Farsdag middag med lax. Förstår ni det, jag som hatar fisk ska äta lax. Galet värre.

Ikväll flyger jag iallafall hem till huvudstaden. Ska se om jag hämtar ut min parfym ikväll eller om jag gör det imorgon. Den som lever får se :]


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback