Busy week



Alltså, fattar ni hur galet fullbokad jag är denna veckan? Helt galet, jag som alltid brukar inte ha någonting alls att göra. Men det ska väl gå bra, haha.
Idag blir det först skola sen efter det ska jag ta mig ut till Nacka. Är ganska säker på att jag kommer fucka bort mig, men jag ska få ha en telefon-livlina, haha.
Sen vid femtiden så följer min kära musiker med mig på min synundersökning.
Har digitalt skapande idag sista lektionen så kanske slänger upp ett inlägg då annars får ni vänta tills ikväll.

Heippa


Kommentarer

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback