Borttappat: Ord och tankar

Ojojoj, dålig uppdatering har jag. Men jag har liksom tappat bort mina ord. Hah, gud vad jag älskar att använda poetiska termer. Nej men, om det inte finns ord i huvudet så är det svårt att få ner något vettigt här.
Har precis kommit hem från idrottslektionen. Vi spelade volleyboll. Det är nais.
Så nu har jag håltimme i cirka 3 timmar. Det är ännu mer nais.

Efter skolan idag tror jag att jag ska svänga förbi cancergrillen och få lite mer normal hudfärg. Sen ska jag plugga sönder. Och ikväll är det Glee! Åh lycka. Längtar redan tills klockan 21.00.


"Jag gick genom regnet idag och påmindes om hur jag längtade efter höstpromenader och kyssar I regnet. Ikväll gick jag ensam I regnet med sällskap av endast en matkasse. Men novemberregnet smekte mitt ansikte ömsint. En närhet utan att vara någon nära. Som något man har förlorat för länge sedan, men som man ändå har kvar."

 


Kommentarer
Postat av: nana

vet hur du menar, man är ensam. fast ändå inte:)



ha det bra !

Postat av: Chris

Jag vet! :D Hon var fantastiskt bra, hon låter precis som på skivan. Sanslöst!

2009-11-19 @ 13:27:22
URL: http://haegermeister.blogspot.com

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback