The day after tomorrow maybe you and i aren't here.

Dagen startade underbart. Älskar att börja mina dagar så. Lite speciellt, hah. (Fick världens fånigaste leende nu.)
Har idag hyrt "The day after tomorrow" till min filmanalys grej i svenskan. Så nu har jag spenderat dom senaste 2 timmarna med att titta på den och anteckna lite smågrejer om den. Har dock glöm pappret i skolan om vad det var jag skulle anteckna. Haha. Filmen var rätt seg, kom aldrig riktigt igång enligt mig.
Ska försöka plugga lite konsthistoria nu och börja på mitt examens arbete i so som kommer handla om Buddhism.

Men först ska jag vila hjärnan lite och leta efter lägenhet.


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fint hår du har! :D

2009-05-17 @ 18:42:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Har sett den filmen, jag tyckte den var jättebra :)

2009-05-18 @ 16:23:35
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback