Striptease på skumpartyt!

Usch, död åt migrän. Tror jag får det endast för jag stressar med arbeten nu. Så jag får ta och chilla lite.
Håller på med bilden, no:n och So:n när jag orkar idag. Är lite suddigt för ögonen och så, men då är det bara vila lite.
Och nu är det bestämt, skumparty imorgon med Boston och Emelie.  Vi får hålla oss i skinnet, annars vet man inte hur det slutar. Förra gången slutade det ju med att vi moonade och flashade brösten. Vem vet, kanske strippar denna gången i skummet? Haha. Tror jag vet vad jag ska ha på mig också. F-A-B-U-L-O-U-S!


Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och fotonörd

sv: åh, tack:D

2009-05-29 @ 12:02:54
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentarer uppskattas men reklam och spam tas bort. Och inget jävla tjat om att vi ska lägga till varandra på Blogglovin, tycker du om min blogg, så lägg till mig. Fiska inte besökare. So lets behave darlings.

Tell me what's on your mind

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-postadress: (Endast för mina ögon)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback